لا یزال یوید هذا الدین برجل فاجر

حضرت استاد حسین انصاریان در برنامه زنده ( رو در رو از حرف تا عمل ) در شبکه جهانی ولایت که حدود  دو ساعت به طول انجامید ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران این شبکۀ بسیار مفید و سودمند و بخصوص حضرت آیت الله دکتر حسینی قزوینی، که با مباحث مستدل و استوار خودشان، دلها را روشن می کنند به طرح چهار سوال اساسی بر پایه کتب معتبر اهل سنت از میان حدود 150 سوال  پرداختند و خواستار پاسخ گویی مفتیان وهابی و یا مدیران شبکه های وهابی و یا مدیر شبکه وهابی سیاسی کلمه در این برنامه و یا هر زمان دیگر شدند .

این چهار سوال عبارتند از :

سوال اول :

قبل از بیان سوال توجه به چند نکته لازم است :

نکته اول

1 - حاکم نیشابوری روایت صحیحی را در مستدرک خود  نقل می کند که پیامبر عظیم الشان اسلام فرمودند : انّ الله یغضب لغضبک و یرضی لرضاک.

که مفهوم آن این است که  رضایت و خشم فاطمه با غضب و خشم و رضایت خدا یکسان است.

این روایت مقام عصمت حضرت زهرا سلام الله علیها را اثبات می نماید. وقتی کسی رضایت و خشمش رضایت و خشم پروردگار باشد معلوم است که از  مقام عصمت برخوردار است.

حاکم می گوید : هذا حدیث صحیح الاسناد و لم یخرجاه . / مستدرک الصحیحین : جلد 3 ص 153.

2- بخاری در روایت صحیحی نقل می کند که پیامبر فرمود : فاطمة بضعة منی فمن اغضبها اغضبنی

فاطمه پاره تن من است کسی که او را خشمگین کند من را خشمگین کرده است .

صحیح بخاری : ج 4 ص 210 ح 3714.

3– مسلم  در صحیح خود از پیامبر نقل می کند که آن حضرت فرمود : انما فاطمة بضعة منی یؤذینی ما آذاها.

فاطمه پاره تن من است هر کس  او را اذیت کند مرا اذیت  کرده است .

صحیح مسلم : ج 7 ص 141 ح 6202.

نکته دوم :

بخاری در صحیح خود آورده است که فاطمه زهرا از ابوبکر غضبناک بود و با او قهر کرد و تا آخر عمر هم با او حرف نزد: فغضبت فاطمة بنت رسول الله صلی الله علیه و سلم فَهَجَرَت ابابکر، فلم تزل مهاجرته حتی توفیت.

صحیح بخاری : ج  4 ص 42 ح 3093

و یا در روایت دیگری آورده است که : فوجدت فاطمة علی ابی بکر فی ذلک – قال -  فهجرته فلم تکلمه حتی توفیت

حضرت زهرا بر ابوبکر خشمناک بود و تا زمانی که از دنیا رفت با ابوبکر قهر بود

صحیح بخاری : ج 5 ص 82 ح 4240

نکته سوم:

خشم و رنج و ناراحتی صدیقه کبری سلام الله علیها  به جایی رسید که وصیت کرد شبانه من را دفن کنند و ابوبکر و عمر در مراسم تشییع و نماز او حاضر نشوند :

بخاری نقل می کند که علی علیه السلام فاطمه را شبانه دفن کرد و خود نمازش را خواند و به ابوبکر هم خبر نداد: فلما توفیت دفنها زوجها علی لیلا و لم یؤذن بها ابا بکر و صلی علیها.

صحیح بخاری : ج 5 ص 82 ح 4240

بنا به نقل ابن قتیبه متوفای 272: این دفن شبانه هم به وصیت حضرت زهرا سلام الله علیها بود تا ابوبکر در مراسم دفن او حاضر نشود : اوصت أن تدفن لیلا لئلا یحضرها فدفنت لیلا

تاویل مختلف الحدیث : ج 1 ص 300.

اما طرح سوال اول :

اولا : آیا قبول دارید که حضرت زهرا سلام الله علیها از خلیفۀ اول و دوم غضبناک بوده است یا نه ؟

ثانیا : آیا قبول دارید که خشم فاطمه زهرا سلام الله علیها با خشم خدا و پیغمبر صلی الله علیه و آله و سلم یکی است یا نه ؟

اگر پاسخ شما به سؤال اول و دوم، منفی است ، باید صحیح ترین روایات کتابهایتان را انکار کنید. و دیگر نباید بگویید : صحیح بخاری، بلکه باید بگویید غلط بخاری و یا توجیهی احمقانه پیش بگیرید.

و اگر معتقد به این روایات هستید چگونه این آیه را پاسخ میدهید که خداوند در سوره ممتحنه آیه ۱۳ فرمود: یا ایها الذین آمنوا لاتتولوا قوما غضب الله علیهم قد یأسوا من الاخرة کما یأس الکفار من اصحاب القبور

مگر پروردگار نمی فرماید: مردمی که من به آنها غضبناک هستم را به عنوان دوست و ولی و حاکم انتخاب نکنید. روایات نقل شده خودتان که می گویند: غضب فاطمه غضب خداست ، اگر خدا بر اینها غضبناک است چرا بر ضد این آیه ، اینان را به عنوان حاکم انتخاب کردید. 
 و یا با این مقدمه چه توجیهی برا ی آیه 57 سوره احزاب دارید که می فرماید : إِنَّ الَّذِینَ یُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُهِینًا 

قطعاً آنان که خدا و پیامبرش را مى‏ آزارند ، خدا در دنیا و آخرت لعنتشان مى‏ کند ، و براى آنان عذابى خوارکننده آماده کرده است .

با توجه به روایات قبل آیا پیغمبر آزرده نشده؟ آیا خدا از این کار نفرت نداشته؟ اگرپاسخ مثبت است که قطعا باید مثبت باشد  مطابق این آیه خدا در دنیا و آخرت لعنتشان مى‏ کند و براى آنان عذابى خوارکننده آماده کرده است .

سوال دوم : 

شما چرا دائما در شبکه های خود از ابن تیمیه به عنوان شیخ الاسلام یاد می کنید و حال اینکه بزرگان از علمای اهل سنت او را کافر و  گمراه و گمراه کننده و و تابعین او را مهدور المال و مهدور الدم و جزء خوارج  و حزب شیطان می دانند ؟

مثلا شوکانی که از علمای بزرگ اهل سنت است می گوید : محمد بخاری حنفی  متوفای 841 درباره ابن تیمیه می گوید که: صرح ... بتبدیعه ثم تکفیره

ایشان  بی پرده بدعت گذاری و کفر ابن تیمیه را بیان کرده در مجلس خود تصریح نموده :

من اطلق القول علی ابن تیمیه انه شیخ الاسلام، فهو بهذا الاطلاق کافر.

این فتوای عالم بزرگ خودتان است، که هر کسی ابن تیمیه را شیخ الاسلام بخواند و بداند کافر است.

بدر الطالع : ج 2 ص 260

آیا طبق گفته این عالم بزرگ اهل سنت شما کافرانی نیستید که خود را پشت سقیفه پنهان کرده اید؟

همچنین شما همواره از عقاید ابن تیمیه به عنوان عقیده اهل سنت و جماعت تعبیر می کنید ولی دو تن از عالمان بزرگ اهل سنت یعنی ابن حجر عسقلانی متوفای 852 و شوکانی متوفای 1255 می نویسند:

قاضی شافعی دمشق دستور داد که در دمشق اعلام کنند

من اعتقد عقیدة ابن تیمیه حل دمه و ماله

هر کس به مکتب ابن تیمیه معتقد باشد خونش حلال است و مالش هم حلال است.یعنی از اسلام خارج است.

الدرر الکامنه : ج1 ص 147، البدر الطالع: ج 1 ص 67 ، مراة الجنان: ج 2 ص 242

تمام مسلمانان جهان بویژه برادران اهل سنت غیر وهابی و مخالف با وهابیت، ( چون من خیلی از عزیزان اهل سنت را دیدم که با وهابیت مخالف هستند، و می گویند آنها ابدا ربطی به ما ندارند) بدانند که تمام پیروان ابن تیمیه مهدور المال و مهدور المال هستند!!شما به  این حکم قاطع این قاضی شافعی چه جوابی می دهید ؟

همچنین  احمد غماری شافعی از بزرگان اساتید اهل سنت و فارغ التحصیل دانشگاه

الازهر و متوفای 1380، می گوید:

خداوند ابن تیمیه را زشت و از هر خیر و نیکی دور گرداند و ذلیل کند و به آنچه که مستحق آن  است کیفر دهد. و بعد خدا را شکر می کند و می گوید: الحمد لله خدا این کار را در حقش کرده، چرا که :

اذ جعله امام کل ضال مضل بعده، چون ابن تیمیه را رهبر و امام و پیشوای هر گمراه و گمراه کننده ای قرار داده است .

البرهان الجلی : ص 53 تألیف احمد الغماری، نشر مطبعة السعاده مصر، 1389

و یا شیخ عبد ربه بن سلیمان از علمای الازهر می گوید:

ابن تیمیه الذی اجمع عقلاء المسلمین انه ضال مضل ...و هم حزب الشیطان المقابل لحزب الرحمن.

این خیلی نکته جالبی است یعنی آنکه عقل ندارد او را شیخ الاسلام می داند، ولی عقلای مسلمانان می گویند: ابن تیمیه گمراه و کمراه کننده است .

فیض الوهاب : ج5 ص 151 تألیف عبد ربه القلیوبی، نشر مکتبة القاهره مصر 1423هجری.

و نیز ابن عابدین یکی از فقهای مشهور و پر آوازه مکتب حنفیه متوفای 1252 ضمن توضیح ویژگیهای خوارج ، محمد بن عبدالوهاب را از خوارج عصر خویش معرفی کرده مینویسد :کما وقع فی زماننا فی اتباع ( محمد بن ) عبدالوهاب

پیروان محمد بن عبدالوهاب از نجد قیام کردند و به زور به مکه و مدینه مسلط شدند و به ظاهر خود را حنبلی می دانند ولی معتقدند که فقط خودشان مسلمان هستند و دیگر مسلمانان را مشرک می دانند و قتل اهل سنت و علمای آنان را مباح می شمارند !!

حاشیۀ رد المحتار: ج 4 ص 449 نشر دار الفکر للطباعة و النشر و التوزیع بیروت ،لبنان 1415

و یا  شیخ الازهر جناب دکتر احمد طیب در تاریخ چهارم آوریل 2011 مطابق 15 فروردین 1390 رسما اعلام کرد :و أن السلفیین الجدد هم خوارج العصر

و سلفی های جدید و وهابیت معاصر خوارج عصر ما شمرده می شوند

حال با چنین تعابیری  از علمای اهل سنت مثل : کافر بودن و گمراه و گمراه کننده بودن ابن تیمیه و نیز مهدور الدم و مهدور المال بودن تابعین او و ... چرا او را شیخ الاسلام می دانید و خود را جزء تابعین او میدانید ؟

شما با تبعیت از این ضال و مضل ، خوارج عصر هستید و منافقانه خود را طرفدار اسلام معرفی می کنید و به دروغ دم از توحید و اسلام میزنید.

شما به هیچ چیز حتی سقیفه نیز اعتقاد ندارید و تنها اعتقاد شما دلار است و تنها شعار شما لا اله الا الدلار است .

اگر غیر از این است، با نظریه قاطع بزرگان اهل سنت مخصوصا شیخ الازهر که نماد عقیده اهل سنت در جهان است، در رابطه با خود و رهبرتان یعنی ابن تیمیه چه میکنید ؟؟

سوال سوم :

اگر می توانید از طریق قرآن یا سنت یا اجماع ، دلیلی بر خلافت ابوبکر بیاورید .

سوال چهارم :

بر اساس عقیده شما  خلیفه پیامبر باید توسط شورا انتخاب شود و ابوبکر توسط شورا انتخاب شد اگر مبنا این است چرا ابوبکر به این مبنا عمل نکرد و خودش عمر را انتخاب کرد و به مخالفت اصحاب توجه نکرد ؟

در پایان حضرت استاد انصاریان ضمن دعای خیر برای همه مسلمانان جهان ابراز داشتند که خدا را گواه میگریم که ما دوست داریم همه مردم حتی وهابی ها هدایت شوند و راه جهنم و عذاب را طی ننمایند .

و نیز فرمودند که برنامه های شبکه های وهابی بر علیه تشیع باعث شد که شیعیان نسبت به عقاید خود تحقیق کرده و محکم تر شودند تا جایی که فرزندان خردسال شیعه مسلح به دلیل و علم شده اند که نمیدانم باید از این بابت از شبکه های وهابی تشکر نمود و یا روایت پیامبر را در حق آنان خواند که فرمودند :

لا یزال یوید هذا الدین برجل فاجر

همواره با بدکاران عالم این دین تایید شده و قوی تر می شود و شما وهابیت باعث قوی تر شدن شیعه شده اید .

لینک های مرتبط:

http://www.erfan.ir/68040

http://www.erfan.ir/farsi/broadcast/?url=clip/velayat.flv

http://www.erfan.ir/farsi/broadcast/?url=clip/velayat.mp3

http://www.erfan.ir/68065

/ 1 نظر / 17 بازدید
حرف تو

سلام تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو" " لا یزال یوید هذا الدین برجل فاجر " با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/25632 در این سایت انتشار یافت. چشم به راه مطالب خوب شما هستیم. هدیه سایت "حرف تو" به شما: "حضرت رسول (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): –در مقام مجاهدان- هر گاه خود را برای جهاد، تجهیز و آماده کنند، خداوند به وجود آنان بر فرشتگان، مباهات می‌کند و چون خانواده‌شان با ایشان خداحافظی نمایند، دیوارها و خانه‌ها برای آنان گریه می‌کنند." یا علی