دیدگاههای شخصی امیرتقی زاده

برای آفرینش یک نهال عدالت دل هزاران طلحه و زبیر را باید شکست و اینک این ما هستیم و تلاش سایبریمان در آفرینش نهال عدالت .../ پروانه‌ها، نور را به حکم میثاق می شناسند و از آغاز با قصد سوختن پر در مطاف می‌گشایند.(شهید آقا سید مرتضی آوینی )

یک یا حسین دیگر تا پیروزی(موسوی )!

حسین وسیله است یا هدف !
حسین اعتقاد است یا شعار !
پاسخ را در نگاه منصفانه به ولنگاری نوشتاری مطبوعات دوم خردادی
می توان جواب گرفت ! که حسین وسیله است یا هدف ...
تا دیروز حسین تفکر گم شده در تاریخ و معتقدان آن تئوریسین خشونت
بوده اند . اما امروز شال و مچ بند سبز حسین برایمان ارزش انتخاباتی
دارد.
نمی دانم دست دادن و لبخند آقای خاتمی با حامی کاریکاتور های
موهن دانمارکی( آندرسون فوگ راسموس ) را باور کنم ویا تمسخر ملت ترک
 در مرثیه سرایی و مذاح گویی ایشان ! یا شعار یک یا حسین تا پیروزی
(موسوی )!
سکوت آقای موسوی در دوران سخت تاخت و تاز مطبوعات دوم خردادی
و همفکرانشان بر اعتقادات شیعه و اهل بیت (ع) در احزاب دولتی که
دانستن حق مردم بود. که شاید آنوقت نیز ممنوع النطق در مطبوعات
حاکم آن روزگار بوده اند....
 و امروز به یک باره این سید عجمی ! شعار یا حسین و مدد از او !
میدهد. و ادعای خون خواهی و انتقام از دولت مردمی احمدی نژاد با
 پیراهن و شال سبز ! دارد.
 عجب مکاره است رسم این روزگار مردانش عمل میکنندبه آنچه اعتقادی
 ندارندو اعتقاد دارند به آنجه عمل نمی کنند.!!!!
در آخر بسنده می کنم به چندجمله گستاخانه در مطبوعات دوم خردادی
که توسط سبز پوشان امروز و محافظه کاران دیروز بی پاسخ ماند. ولی
 از حافظه تاریخی ملت ایران این اهانت ها از یاد نخواهد رفت...


 ابراهیم اصغر زاده، کیهان، 6/2/77 : حتی علیه خدا هم می­توان تظاهرات کرد.

 « اباحه‌گری جزو لاینفک جامعه مدنی است و اگر می‌خواهید در تشکیل جامعه مدنی سهیم باشید موسیقی بیاموزید ، سازتان را نه در خلوت انس بلکه بر سر کوچه‌ها بنوازید » ( نگاه نو ، بهار 77 )

ابراهیم اصغر زاده، آفتاب امروز، 2/6/78: اگر مجوز راهپیمایی به هر گروه بر اساس قانون داده شود اشکال ندارد، حتی علیه خدا...


عبدالکریم سروش، کیان، ش52: در تاریخ جدید خدائی که مؤمنان کشف می­کنند ممکن است با خدائی که گذشتگان کشف و تجربه می­کردند متفاوت باشد.
 ح.م. تبریز، روزنامه صبح امروز، خرداد 78: صحت قصه حضرت یوسف در قرآن کریم از محالات است
 غلامرضا سالار بهزادی، روزنامه صبح امروز، 23/8/78،ص8: تفکر شیعه گری موجب انحطاط مملکت ما و مانعی برای دموکراسی است.
 عبدالکریم سروش، زنان، ش59، دی ماه 78: به نظر من گفتار فاطمه که بهترین زنان کسانی­اند که «لایرین احداً و لایراهنّ» (و) رفتار او (فاطمه) در پنهان شدن از مقابل فرد نابینا نمی­تواند الگوی رفتاری زنان ما باشد.
 عبدالکریم سروش، روزنامه نشاط، 12/3/78 : فرهنگ شهادت خشونت آفرین است، اگر کشته شدن آسان شد، کشتن هم آسان می­شود
 سخنرانی آغاجری، مجتمع فرهنگسرانی کوثر 10/2/81: «... نوینسدگان (نامه به امام حسین (ع)) می‌گویند: این حکومت (حکومت یزید) بدون رضایت مردم است و لذا نامشروع است. اگر حسین (ع) هم در راس باشد ولی رضایت مردم در آن نباشد نامشروع است .
آغاجری در همین سخنرانی امام حسین (ع) را با سیاوش در تاریخ ایرانیان مقایسه می‌کند: «... سیاوش در تاریخ ملی ما ایرانیان مظهر معصومیت و پاکی است و بعد از آمدن اسلام، حسین (ع) جای سیاوش می‌نشیند و آیا ما اثری در مورد حسین (ع) مانند منظومه‌ای که فردوسی در باب سیاوش سروده است داریم؟»
 نظریه عینیت سیاست و دیانت ( دیدگاه امام و شهید مدرس ) زائیده افکار عامیانه و قدیمی است » ( آبان ، 21 شهریور 77 ) ، « امام خمینی و شهید نواب صفوی خشونت‌گرا و کسروی و حکیمی‌زاده اصلاح‌طلب بوده‌اند » ( نشاط ، اسفند 77 )

  
نویسنده : امیر تقی زاده ; ساعت ۱:۳٩ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٩/٢٢
تگ ها : حسین (ع)